Sista april

Min sista april var grym! Klockan ringde 05.30 och 06.45 tog jag mig en promenad hem till Madde. Jag, Fredrica, Madde och Elin hade en rejäl skumpa frukost. Skumpa, baguetter, jordgubbar och smält choklad, ananas och massa mums! Vi åkte sedan in till Uppsala och kollade på forsränningen och vi lyckades få en plats så att vi såg väldigt bra.. De blev kisspaus hos Johannes och Eric innan vi parkerade oss på en filt vid ekonomikum. Där blev de vodkamelon, vin och baguetter. Riktigt mysigt!! Dock hade de inte varit helt fel med lite mer sol..

Kvällen spenderades hos Elin och Tobbe med grillning. Dagen blev sådär asbra även om jag bara kunde få i mig vatten på kvällen.. Något är galet med min hals och jag har fortfarande svårt att dricka.. Men de vare tammefan värt!!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0