Sluta blåsa !!!

De regnade och blåste verkligen rejält inatt! Så pass att jag vaknade utav de. Men regnet har slutat nu och solen letar sig fram mer och mer.. De gillas skarpt! Bara de slutar blåsa så är de ju perfekt för att sola. Men, jag ska faktiskt trotsa blåsten och åka till mamma och pappa ändå. Parkera mig i en solstol och ba sitta å steka!

Har tränat imorse också. Var själv med han som har gymmet så fick hjälpa till lite med städningen. Hihi. Nu har jag ätit min frukost, sesamknäckebröd som jag slängde ihop igår. Jag blir alltid godissugen efter frukost men efter att ha ätit mina sesamknäcke känner jag inte sug alls, och mätt blir man. Hur bra är inte de?! Dock är nog vanligt knäckebröd godare men tills sötsuget släppt skall jag nog knapra detta bröd. Nu är bara några jordgubbar kvar på frukostbrickan. Mums!

Och vet ni, jag har hittat massa recept på kakor, glass och sånt smask som inte innehåller något socker alls. De lär jag testa! Står till och med "perfekt för den sockerberoende".

Nåväl, skall äta upp och kika lite O.C innan jag ska åka nu..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0