Soppat sig lite..

De är en slutkörd tjej som deckat i soffan nu skall jag säga er.. Åkte till Uppsala för att hinna handla på Willys innan jag började jobba. Släpade mina tunga kassar in på jobbet och vidare in på kvantum. Jag var på jakt efter vaniljpulver och mandelmjöl. Hittade dock inget mandelmjöl :(

Nåväl, jag jobbade 3 timmar innan jag kastade i mig min lunch som förövrig var asgod och sprang iväg till H&M. Hade kikat ut i katalogen vad jag ville ha men självklart var de lite av de som inte fanns men jag hittade snabbt något annat. Fick småspringa tillbaka till jobbet för att inte dra över på lunchrasten. Jobbade sedan 3 timmar till, stängde, packade alla kassar och gick som en riktig pack-åsna ut till bilen. Jag kan ha sett en aning rolig ut!

Har haft saker att pyssla med här hemma fram tills för en liten stund sen då jag satte mig i soffan med te, jordgubbar och grädde. Smaskens :) Mår även väldigt bra över mina köp på H&M !!

Nu är frågan om jag ska behålla de ljusgrå eller mörkgrå mjukisbyxorna.. Eller båda .. ? De mörkgrå är inte riktigt lika fina men sitter lite bättre, de ljusgrå är fiiiina men sitter inte riktigt lika bra.. Svårt! Slog även till på ett par haremsbyxor, de är ett riktigt fult plagg men som ändå är sådär snyggt!

Puss & Godnatt !!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0