Städ-morgon

Jag hade tänkt ta en såndär typisk slapp helgmorgon idag bara för att få känna lite ledighet sådär. Jag börjar ju inte fören kl13 idag så att jag skulle ju lätt hinna slappa lite. Men, jag blev så stressad av hur stökigt och skitigt de var här hemma så jag städade istället. Känns bra att ha de gjort! Nu kan jag ju faktiskt bjuda hem folk igen..

Skall snart åka iväg till jobbet. Nu börjar de gå segt men endast 3 dagar kvar, 2 efter idag..Ikväll blir de en kväll med dammtrasan och jag känner redan nu att godissuget kommer bli enormt, men icket något godis!! Efter jobbet ska jag förmodligen till Freddi och kika på eurovision :)

Jag drömmer massa konstiga drömmar..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0