Suck

Igår berättade jag för mamma att min misse nog börjar bli liite lugnare i alla fall. Men de skulle jag aldrig ha sagt!! Inatt har hon kommit på att de går att klättra i draperiet som jag har framför min garderob. Jag fattar inte hursjutton hon lyckats men hon har klättrat enda upp till taket flera gånger under natten. Sen har hon suttit där uppe och skrikit plus lyckats riva ur kläder från garderoben. Gissa om jag varit less på henne inatt .. ?!

Nu kan jag börja räkna ner till ledighet också.. Hälften gjort och nu bara minskar de och en lite mer ledig period närmar sig. 6 dagar kvar bara.. (jag försöker vara positiv..)

Och något astrist är att min telefon plingar till lite för sällan enligt mig. Jag är en riktig sms nörd och blir så jäkla glad när telefonen plingar till men vafan, verkar bara vara jag som vill smsa nu.. De är inte ens ofta som mamma smsar just nu.. Humm.. Så kan inte bara alla börja smsa mig? Tss..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0