Tjat-maja

Att sluta med socker är tammefan bland de jobbigaste jag gjort.. Ni anar inte hur pissigt jag mår utav de!! Ni som läst boken sockerbomben skulle kanske förstå att jag faktiskt inte överdriver. Men jag har gett mig faan på detta nu och vägrar ge upp trots mitt pissiga humör och allt annat negativt!

Nu är jag sjukt trött! Kanske inte så konstigt eftersom jag spenderat ca 10 1/2 timme på jobbet.. Känns förjävla bra att de är Fredag imorgon. Fredag som i ledig helg fredag!!! Plus att Mörner och Fredrica är hemma och jag skall träffa dom imorgon !!!

Syster ringde nu på kvällen och berättade att hon sett kattungarna. Jag vill också!! Hon tror att de är 3st svarta. De kommer bli små kopior av min och Johannes misse. (Vi har delad vårdnad har Johannes förtydligat och därför vågar jag icket skriva endast "min misse")

Trötta på mitt tjat nu? Hihi. Ska försöka skärpa mig imorgon.. Lite mer sömn kan nog göra susen.

Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0