"Vakna nooo"

Jag vaknar med ett ryck varje morgon nu. Min nya väckningssignal drar igång så rejält liksom.. Och sen går jag och sjunger på den hela morgonen.. "Vakna noooo, du kan inte soovaa, hela långa dagen.. " Helt klart bästa väckningssignalen ever!! :) (idag känns de dock som att jag lätt skulle kunna sova hela långa dagen)

Men, nu skall ni få höra.. jag är på bra humör. Haha! Ikväll får jag helg andra helgen i rad och de känns förjävla bra. Räknade ut att de nog är 4e gången på 3 år som detta sker (om man räknar med semestrar också) så inte konstigt att de är så speciell känsla när de väl sker.

Ooh jäävlar, klockan är mer än jag trodde. Haha. Nu lär jag slänga ihop min banan smoothie med maaassa grädde i och sen dra iväg till jobbet. Morgon möte står på schemat vilket innebär träffa alla fina kollegor på en och samma gång :)

Mys i regnet alla ni som kan..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0