Vet ni..

De är soooooligt ute !!!!

Jag var duktig idag igen.. Gick upp och åkte till gymmen vid 8 trots min ledighet. Känns bra att gubbarna gillar att jag fortsätter gå på dedär gymmet istället för tjejgymmet. Haha. Kändes lite allmänt flamsligt och glatt på gymmet idag..

Nåväl, nu är de dags för fika med Fredrica. Hennes körkort måste firas och jag bryter därför mitt socker-uppehåll för att smaska hennes brownies. Smask! Även sista chansen att träffa henne innan hon åker utomlands.. Hmm.. Jag är avundsjuk, jag erkänner!

Seen, skall jag ta mig en promenad med Nova ut till mamma och pappa för att Nova ska kunna vara själv medan jag och mamma åker till Gävle. Vi måste leta present till en tystlåten blivande 30-åring. Med tystlåten menar jag en bror som inte säger vad han önskar sig.. Så om du läser min blogg Danne ska du veta att du gör läget väldigt jobbigt för oss.. Haha.

Nu kommer nog denna filuren snart..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0