Vilken piss-kväll

Ikväll händer absolut ingenting. Jag har jobbat sent och sen jag kom hem har jag bara kollat på tv, på sånt som egentligen inte ens är så bra men får funka eftersom de inte finns något annat att göra.. En piss-kväll helt enkelt. De får bli en rätt tidig kväll tror jag..

Förmiddagen var iaf bra. De var tårt-kalas hos Sara som fyller år idag! Hon hade gjort en så galet god tårta som vi smaskade innan jag åkte till jobbet. Mums!! Dagen på jobbet har också varit bra, tiden gick liksom fort men jag har varit så gaalet lätt irriterad. Många svordommar har svävat runt i mitt huvud. Kanske därför jag är så trött nu .. ?

Grattis bäästa Sara!! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0