En helt ledig Söndag

Fysjutton va skönt det är med en HELT ledig Söndag. Vaknade imorse och kände "Jaaha, vad ska jag hitta på idag?". Kändes rent utsagt konstigt att inte ha något måste.

Låg i soffan och drog mig rätt länge innan jag åkte ut till mamma och pappa. Gick över till Danne med min dator och busade lite med Frasse-bus. Han var ute och sprang bland löven. Sen fikade jag och mamma lite innan vi tog en lång promenad. Så mysig väg vi gick. Älskar att gå på mysiga skogsvägar bland massa höstlöv.

När jag kom hem gjorde jag lite nytta och strök massa skjortor och klänningar och hängde upp i min nya garderob. Så härligt att få upp de där!

Nu är de tv-kväll. Sippar på en kopp kaffe och knaprar några pepparkakor. Söndag, Söndag.. jag gillar Söndag! :)


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0