Helg med mina kära

Helgen har varit helt underbar!!

I Fredags kom Tobbes mamma, hennes sambo, Malin och Mattias ner från Östersund lite i smyg sådär. Vi var ett gäng med "släktingar" som åkte ut till gamlingen Tobbe (som fyllde 30 år) och kidnappade honom. Han stog och gjorde potatisgratäng men fick ställa den i kylen, byta om och komma till lokalen vi hyrt. De blev middag och fest hela natten lång. Jag trivs så bra med alla härliga människor som var där. Vänner + "släktingar". De var så galet roligt!

Igår var vi och städade i lokalen och körde hem alla grejor igen. Sen blev de lunch hos Elin och Tobbe innan de blev hemfärd och lite plugg. Sen på kvällen var de middag hos mamma och pappa med Elin, Tobbe, Lena, Lennart, Malin och Mattias. Så mys! :)

Idag är det också fullt upp.. ska plugga lite och sen dra igång bullbak. Lussebullar till mig, mamma&pappa och farmor skall knådas ihop. Smaskens!! Sen ska jag även försöka hinna med en promenad och även städa. Hmm ...

Nåväl.. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0