JAAA!!!

Nu är jag klar med ledarskapskursen! Eller slutbetyget är inte satt men eftersom jag fått godkänt på allt så vet jag ju att kursen är klar. Galet skönt!! Tycker synd om dom som inte får uppleva den lycka och lättnad man känner när ledarskapskursen är klar!! Och nu är de 3 dagar totalt ledig, inget att läsa, inget att lära sig. Åh vad jag ska njuta och samla kraft till de nya kurserna!

Tror jag ska fira lite ikväll. Lite vin och kanske en lchf chokladmousse. Skickat ett litet sms till Fredrica om hon är sugen på de också men tror hon jobbar så jag får kanske fira lite för mig själv. Jag saknar Fredrica vill jag tillägga!!

Nej nu ska jag återgå till film och soffhäng..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0