JULKLAPPAR!!

Igår åkte jag och mamma till stan för att shoppa julklappar. Så roligt! Jag hade klurat lite lätt på vad alla skulle ha och jag hittade verkligen asbra saker. Annars brukar de ju va sådär att man inte hittar någonting. Men inte igår.. De var många kassar som följde med mig hem. Så kul!

Var även in på jobbet, eller fd jobbet. Blev helt till mig. Känna dofterna, se alla fina saker och få träffa fina A-L!! Jag insåg hur mycket jag saknar butiken och folket där! Gick i butiken nästan en timme och plockade lite i hyllorna osv. Kändes lite jobbigt att krama hejdå.. Men ska försöka hälsa på där snart igen

Nu har jag brådis ser jag,
Puss på er..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0