Lång dag

Shit va jag är helt jävla slut nu. De blev en lång Måndag!!

Förmiddagen var dock inte så ansträngande, den var mest slö och bra. Men sen var shopping i rävhallen, införskaffat mig snyggaste skorna och tröjan faktiskt. Åh vad ni kommer bli avundsjuka. Haha. Kommer bild en annan dag! Sen har jag även införskaffat mig böcker till den nya kursen som drog igång idag, ekonomisk styrning. Flummig lärare, galet tempo i kursen och allmänt förvirrande. Eftermiddags föreläsningar är inte min grej, jag blir sjukt trött på dom, så de är inte bra att vi har de typ 4 dagar i veckan framöver.. Blä!

Efter föreläsningen gick jag och Tommy ner på stan och besökte systembolaget bland annat. Nu har jag en ny vinbok och är redo för kommande fester! Sen gick vi till "palatset" för näringslivsmöte. När vi kom innanför dörren luktade de glögg, massa tända ljus och blev emot tagna av härliga vänner. Super härlig stämning hela mötet och lussebullarna var stort plus i kanten!

Nu är jag hemma, helt slut!! Lär skriva ut papper inför kommande föreläsningar och packa skolväskan innan jag får sova. Imorgon drar marknadsföring igång också. Bara boken får mig att må dåligt, tänk er en fet telefonbok, men kurslitteratur, på engelska!! Men de SKA gå..

Nej godnatt!


Kommentarer
Avsändare: Diskis

Är det möjligtvis boken Marketing management du har i marknadsföring?? :) i så fall är vi två!

2011-11-08 @ 13:11:28

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0