Och mer då..

Jo igår var de lång dag i skolan. Först föreläsning, sen lite plugg i skolan tills möte nr1 började och sen var de ännu mera häng tills möte nr2 drog igång. Så jag lämnade nog skolan närmare åtta på kvällen. Fullt upp men jag gillar dessa möten, vi har kul!

Idag var jag en sväng till Valbo och skulle leta klänning till en sittning plus att jag skulle ha en huvudbonad till lördagens fest. Jag hittade inget av de. Dock hittade jag en ljuslykta, ett fint fat och en liten ängel. Bra Alex, precis vad du skulle ha!! ... Eller?

Sen åkte jag till NV igen för möte. Intervju med valberedningen. Jag hoppas jag får en plats i styrelsen. Och den posten dom gav som förslag skulle kännas så jävla kul. Utmaning x 1000 vilket jag gillar! Efter mötet hade jag svårt att slita mig från NV, de var så härligt folk där och stämningen är alltid sådär grym. Men jag åkte till slut hem och skrev ut massa papper inför de nya kurserna. Sen har jag även hunnit anmäla mig till montervärd på kontaktia. Kan va lärorikt om allt går som jag vill. Även massa fester de kommande veckorna, gillart!! Med tanke på detta kanske ni förstår hur min kalender ser ut.. ? Haha. Klottrig !!

Nej nu är de berg flyttar in..
Puss

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0