Ove-invigning

Som vanligt har jag fullt upp och har knappt varit hemma de senaste dagarna. ÖF-möte, hets plugg och såna saker har tagit min tid. Fått tillbaka min extern tenta nu iaf, 41/50 rätt och ett B !!!!!! JAG ÄR GLAD!!!  Sen har jag även klarat de engelska litteratur quizet med ett helt okej resultat.. Skööönt!

Igår var de en speciell dag. Dagen då min ove blev invigd och eden är nu svuren till gavlecon. Vi fick svepa en öl, springa ett antal meter, köra norsk-fylla (15 varv runt bandyklubba) sen tillbaka. Jag stog och tänkte när de andra körde " meeen hallå, varför ramlar dom.. dedär är väl inte så svårt!" Vippss, så låg jag där själv och såg hur hela världen snurrade. Haha. Sjukt kul! Sen skulle de hällas en öl i backfickan men två personer (nu mer hatade) tyckte att jag var värd 2 1/2 öl i backfickan plus lite öl på ryggen också så att de var en mycket blöt Alexandra som fick knyta ner oven runt midjan (så man har den när man är en i gänget) och sitta på ovesittningen i denna blöta ove. Så kallt! Men SÅÅÅ kul!!

Idag har de bara varit en massa plugg, så jag har ingenting att tillägga !
Ska kika på bonde söker fru nu..

Puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0