Redan Onsdag?

Oj va tiden går fort. Måndagen och Tisdagen bara flög iväg. Har varit i skolan, varit på föreläsning med unga aktiesparare, besökt pubkväll på NV, möte och plugg i allmänhet. Därav inget bloggande de senaste dagarna.

Idag är jag "ledig". Ingen föreläsning är väl ett bättre ord eftersom det innebär att jag måste plugga ännu mer. Ska strax plocka fram Kottler och fortsätta markera alla sidor jag tror är viktiga. Har endast 350 sidor till att gå igenom. Sen blir de ekonomisk styrning, gymmet, handla och göra mig iorning för ikväll ska jag och Malin sätta oss på tåget och besöka club NV. Kan ju bli hur kul som helst!! Och förfesten består av quiz vilket är riktigt trevligt.

Nej, kanske ska ta tag i plugget då .. ?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0