Tenta-friande

Igår firades tentan. Det blev mycket lyckat även om de inte blev som planerat. Jag, Adam och Tommy var till church street och smaskade god mat och drack god drink. Hade en riktigt trevlig middag med grabbarna. Jag säger de ännu en gång, så sjukt glad över hajen-gruppen, den förgyller skoltiden!

Sen gick vi vidare hem till Mille och de blev lite snacka skit, dricka god dryck och sådär innan vi tog oss ner på stan igen. Besökte både olearys och all star. Fick riktiga flash-backs på all star eftersom de är gamla nivå liksom, där hela gänget alltid hängde när vi var 18 år. Minnen! Jag hade en grymt bra kväll och mycket tack vare folket. Jag är nöjd!

Ikväll ska jag träffa mina bästa! Jag, Elin, Freddi, Tobbe och Mörner ska göra hemgjord pizza, dricka vin och basta. Kommer ju bli hur mysigt som helst :)

Idag är jag på bra humör,
de är nog allt folk som gört!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0