Trött Torsdag

Vilken dag. Jag har inte fått mycket plugg gjort men oj vad jag skrattat. Åkte in till skolan med inställningen att sitta själv i biblioteket i ett antal timmar (Sandra ringde imorse och sa att hon är sjuk). Men på bussen mötte jag två glada tjejor från klassen som också skulle plugga i skolan så vi mötte upp en fjärde klasskompis och intog ett grupprum. Vi pratade mest skit den första tiden där. Sen gjorde vi några försök till att läsa men så kom Tommy och de blev lite skit snack igen. Sedan gjordes ännu ett försök till plugg men de slutade endast med att vi satt och skrattade och tårarna rann. Spännande att de skriver om läderpåsar och förklarar den i ett helt stycke i en bok som handlar om ekonomiskstyrning. Jaja, vi hade ju kul i alla fall :)

Sen var de föreläsning men den sög!! Gick med de andra pendlarna ner på stan och shoppade lite, en pärm och en skål rättare sagt. Sen var de tåget hem. Även tågresan fylldes av skratt.

Nu har jag haft en hemma kväll. Suttit och läst om budgetering som sysselsättning och sen haft en härligt samtal med syster. Nu ska jag äta nått sen sova.


Dagens slutsats.. Jag är övertrött!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0