Bad news

Som ni kanske listat ut så fungerar inte datorn idag heller, inget under skedde under natten:( och jag hatar att blogga från telefonen men lär ju skriva ett inlägg nu ändå.. Jag har iaf lämnat datorn hos storebror nu så han ska försöka fixa den, hade även turen att få smaka Lisas nybakta bullar när jag var där . Smask!!!! Sen på kvällen har jag varit i Uppsala å först kollat in johannes crib och sen varit ut och ätit med honom, hans mamma och hennes man. Mycket trevligt och roligt att träffa dom igen!!:) vi var till nya resturangen i stationenshuset, sjukt fint och galet god mat! Jag rekommenderar!! Sen gick vi till Garys för efterrätt och drink. En hel lyckad kväll:) Så nu ska jag sova , natti !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0