Buhu ..

Nu ligger jag i sängen och grubblar på allt och ingenting.. De går inte bra nu!! Varför ska datorn strejka liksom?!? Jag hoppas att ett under sker under natten och att den fungerar precis som vanligt imorgon. Annars blir de till att köpa ny, precis vad student ekonomin behöver :( Har svårt att sova även ikväll, tror de är all stress som bråkar. Pappsen frågade ikväll när jag var där och hälsade på om jag fick sova om nätterna och de tog emot att säga den hemska sanningen att de är sämre igen. Menmen, jag har ju överlevt det förut så atte.. Hmm.. Något mer jag vill ta upp? Nja.. De ska vara att jag ätit en skinkmacka (julskinka) som var för jävla god och att jag har en saftig bit i kylen som bara väntar på att hamna i min mage:) jag älskar julskinka!!!! Detta väckte även ett starkt sug efter pepparkakor, clementiner, lussekissar och julmust eller mjölk. Allt serverat på samma gång!! Mums!!:) Nää.. Nu ska jag ge mig här. Puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0