De är liksom fullt upp

Oj va jag varit dålig på att skriva nu. Men nu har de varit sådär fullt upp igen så jag har inte hunnit. De är grupparbeten i skolan, tenta plugget har börjat lite smått, möten lite då och då, sponsorer ska jagas, träningen ska försöka dras igång och bus med vänner har jag också försökt hinna..

Helgen som varit blev relativt lugn vilket var extremt skönt faktiskt. Fredagen spenderades hos mamma och pappa, middag och slappande. Lördagen bjöd på lite tentaplugg och sen blev de 3-rätters middag med Mörner, Freddi, Elin och Tobbe. De blev toast skagen, helstekt fläskfilé och potatisgratäng och frozen cheesecake. Smaskens!!

Nej nu ska jag skutta in i duschen, sen plugga en stund innan de bär av mot skolan!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0