GAH!

Jag försöker förnya bloggen lite, jag hoppas att de ska leda till att jag blir bättre på att blogga. Men de går inge bra. Hittar inte rätt lilla kod. Suttit och testat massa olika i någon timme nu men icket. Så de får vara såhär ett tag nu för jag tänker dricka mitt vin och kika på true blood nu istället.

By the way, skulle just skriva in lite olika möten i kalendern nyss och insåg att den är riktigt fullspäckad. De är sådär riktigt klottrat i den. Jag gillar de på samma gång som de är lite stressande!
Nu har jag sökt till styrelsen också, ska på möte med valberedningen om 2 veckor. Kan bli ett spännande nästa år!

Är även på bättre humör (kanske är vinet ??), dock tvekar och velar jag fortfarande.. hmm.. ?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0