Kårkväll & Hemtenta

Min helg är så rolig. Hemtenta, heltvetes jävla hemtenta !!! Redan i Fredags lackade jag ur på tentan och åka till Gävle på kårkväll istället. Blev först lite vin hemma hos Elin sen gick vi till NV för lite mellan fest och sist men inte minst, kåren!! Jag hade riktigt kul alltså!! Slutade såklart med shots igen.. Så gick brandlarmet också så att de kom brandmän. Hihi ;)

Somnade sisådär 7 (??) på Lördags morgon och sov inte allt för många timmar.. Men vad gör de när man har kul ? :P
Sjukt trött igår dock och hemtentan gick segt. Den är SÅÅ tråkig!!! Men idag kl16 ska den vara inne så de är bara att glatt fortsätta med den nu.. Fattar inte ens vad vi ska skriva så att de blir ju sådär alltså!

Nej hörs!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0