Min Måndag

Ännu en fullspäckad dag. De börjar bli en vana nu..

Började dagen med ett gym-pass med Freddi. Shit va de är tungt nu när jag kommit av mig. Men nu är de nya tag, hostan har varit borta några dagar också så att nu kan inte ens den stoppa mig.

Åkte hem, duschade, smaskade frukost och plockade fram böckerna. De blev lite extern redovisning. Försökte förstå mig på bokföring av fastigheter, galet förvirrande tycker jag!!

Nu har jag fixat till mig, lagat mat, tvättat lite och ska strax åka till mamma och pappa för att rota igenom förrådet. Måste hitta en outfit inför Onsdagens tack-middag. Hoppas att de gömmer sig något riktigt hett där!! Och sen ska jag gasa in mot Gävle för ännu ett hemligt möte står på schemat. Ett långt sådant. Kommer förmodligen bli en mycket bra kväll. Tss. Funderar på att snart låta några av mina närmsta vänner få veta lite vad jag gör på dessa möten.. Kanske ..

Nej må gott !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0