Piss

Nu är jag sådär munter.. hmm, pissit humör och just därför lär jag bara skriva av mig..

Jobbade på club nv igår vilket var riktigt kul. Men kallt!! Idag har jag varit fryssen hela dagen och jag är livrädd att jag ska bli sjuk. De får bara inte ske!
Har tentapluggat hela dagen idag och tro mig, de kan verkligen få en att må dåligt. Pissit!! Kommer spendera de kommande 5 dagarna med mina böcker och övningar känns de som.
Idag har pluggandet gått riktigt dåligt också, tankarna på annat håll och en klump i magen.. Blää..

Gnällspiken Alexandra ska nog lägga sig i soffan, grubbla och se sur ut så kanske de går över..


Galet bra låt just idag..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0