Räddaren i nöden

Nu har jag en dator igen, tillfälligt i alla fall. Jag har lånat hem mamma och pappas bärbara tills bror listat ut vad som är fel med min. Han börjar misstänka att hårddisken glappar eftersom vi ändå lyckats få igång den två gånger men den då varit hur seg som helst. Men de bästa är att jag kunnat flytta över allt till den externa hårddisken nu så kraschar den helt så är det endast datorn jag behöver sörja..

Idag har jag pluggat en massa också. Börjar kännas lite bättre nu faktiskt. Så unnade mig till och med en promenad idag :)

Sen har bror varit här och fixat min special garderob också. Tänkte lägga upp en bild men ändrade mig, ni får se när de är helt klart. Fattas ett handtag och någon fin text. Tack snälla bror!! :)

Nu blir de soffmys och smaska godis. Onyttiga Alex!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0