Bonde söker fru

Kan man annat än älska bonde söker fru?! De är nog ett av de bästa programmen jag vet.. Allrahelst första avsnittet. Älskar de! Synd att syster fick jobb så hon inte kunde kolla med mig, de är annars en liten tradition vi har.

Förövrigt är jag sjukt taggad för helgen..

Fredag blir de förmodligen lite käk och god dryck med de bästa. Jag har stort behov av att träffa Freddi nu verkligen!! Om man kan vara beroende av en person så är jag beroende av Freddi, tss :)

Lördagen ska spenderas i Gävle. Fest med (M)other lover + ÖF + några från gavlecons styrelse, kan inte bli annat än grymt! Sjukt taggad! Blir förmodligen en utgång också och efter den är ett donken besök planerat eftersom jag inte hann med de förra helgen..

Nu ska jag bara bli frisk..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0