Club NV

Ännu en helt sjukt lyckad kväll med Gavlecon!! De började med förfest på NV, baren var öppen och de var musik quiz. Grym stämning som vanligt! Jag var i ett fogde lag och en i laget ritade en lagbild, den kommer längre ner i inlägget och jag känner väl att jag inte riktigt förstår bilden av mig..

Efter quizet spelade vi wii och inväntade öppning av club NV (vi var ju dock redan där inne men väntade på allt annat folk). De typ öste in folk och 22.50 fick de stoppa insläppet för de var fullt. Sjukt drag inne i huset och jag hade askul! Min kropp verkar tåla hur mycket alkohol som helst nu och jag besökte baren allt för många gånger.. Eh.. Tur att de är studentpriser! Tiden gick fort som sjutton och rätt som de var skulle vi traska hem mot Lindas lägenhet. Linda, jag och en mycket vinglig Emil (som senare rev en stor väggspegel och hamnade under den). Shit vad vi skrattade.

De tog emot lite att gå på föreläsning efter 4 timmars sömn men galet nog var jag inte de minsta bakis. Bara trött. Kan kroppen bli så van med alkohol att man inte blir bakis ? :p

Sen blev de lunch på NV innan de var dags för möte. Hösten kommer vara full-proppad med möten känns de som. Men jag gillart!! Vi kommer ha sjukt kul tror jag! :)

Och titta mina märken !!!







Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0