Den klassiska nollnings-förkylningen

Under dagen så har min förkylning brutit ut ännu mer. BLÄ! Jag är en riktig snorunge som hostar och nyser. Känner mig på gränsen till äcklig. Men tydligen hör de till att bli förkyld efter nollningen, så alltså är detta helt rätt .. ? eh..

Som tur är så är de bara mamma och pappa som blivit lidande av lilla hostande jag under kvällen. Mamma bjöd ut mig på mat och äppelpaj och de var riktigt skönt att lämna böckerna ett tag. Känns som om de enda jag gjort de senaste dagarna är att plugga. Och trots detta var jag ändå tvungen att ta med böckerna och plugga en liten stund hos mamma och pappa. Men de blev en mer rejäl och avkopplande paus än om jag varit hemma.

Fick även med mig lite hostmediciner och sånt hem. Nu ska de kureras!!!

Och nu har jag inte något mer att skriva om känner jag.. tss

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0