Det kallas studentliv

Imorgon har jag en riktig studentlivs-dag. Jag ska gå upp tidigt och åka till skolan för att sitta och plugga där. Ska även prova ut min alldeless egna ove på förmiddagen. Äntligen! Sen blir de föreläsning i extern redovisning på eftermiddagen. Direkt efter de planerar jag att ta mig en öl medans jag går till Nya vall för ett "möte" kallat "vad fan gör gavlecon". Blir info om gavlecon, käk och baren är öppen. Sen hoppas jag på en mellanfest innan de är dags för club nv !! Kommer bli galet!

Torsdagen startar med tidig föreläsning (kommer nog vara tufft) och sen ett möte till på de, ska även premiär äta lunch på Nya vall. Tror detta blir två grymma dagar och jag kommer förmodligen ha fullt upp och inte hinna blogga så nu vet ni de :p

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0