En fundering..

Undra hur länge jag kommer tycka att skolan är såhär rolig som den är just nu.. Trots den sjukt tråkiga ledarskap imorgon och mycket plugg så känns de bara askul att åka till skolan. Åka buss med Sandra och diskutera skolan, gå till cafeterian och fylla termosmuggen med kaffe, sätta sig och diskutera våra reflektions-rapporter (som vi fattar noll av), ha seminarium i ledarskap (som vi även här fattar noll av) och sen åka hem eller plugga lite till i skolan..

Sen ska jag till mamma och pappa en sväng och träffa syster. Plus att jag hoppas att de blir träning med bästa Fredrica innan de blir lite mer plugg.

I mina öron är mogondagen perfekt :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0