Finsittningen

Nu ska ni få höra om min kväll igår, som var heeelt sjukt rolig!

Först var de förfest hos Foffe, och vi kikade på våran lag-film. Mycket fin film! haha. Jag blev rätt imponerad över att de fick plats så många personer i en student lägenhet.

Sen gick vi till kåren där finsittningen var. När alla stog i kön, innan insläpp glider en vit limo in och ut kommer ÖF. Dock inte i deras röda ovar och svarta tröjor, utan i fin kläder men glasögon på. Sjukt konstigt att se dom i fin kläder. De ställde sig på en rad med deras allvarliga miner och sen tar alla av sig glasögonen samtidigt. Så jäkla häftigt!! De blev helt andra personer när man såg hela ansiktet plus att de log! Asballt!! När vi fick gå in så stog ÖF på rad så vi skulle krama dom. Och de var redan där de sa mitt namn när jag gick mot dom (för er som läst tidigare inlägg).




Finsittningen var av finare sorten, starta med nationalsången, toapauser, inga bords-skålar osv. Och maten var sjukt god!!! Mums! De vinnande laget utsågs i slutet stog de mellan mitt lag och ett till men tyvärr kom vi endast 2, och tydligen var de typ 20poängs skillnad mellan oss bara, och de handlar de om tusentals poäng. GAH!! Men nåväl, vi har iaf haft roligast! :)

Efter finsittningen blev de mellanfest hos Foffe. Blev nu imponerad att de gick in ännu fler folk i lägenheten. Plus att hela ÖF var på våran mellanfest. Så jäkla fel att se dom normala och prata med dom. Så jäkla härliga dom är! Fick även testa ena ÖF:ens solglasögon och dra en ÖF pose. Kändes helt rätt. De blev en vild och galen mellanfest!! haha

Sen var de kårkväll. Massa folk. Bra musik. GALET! Hängde med mina nya vänner.

ÅH JAG ÄLSKAR DETTA LIV!!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0