Fredag!

Jag älskar Fredagar. De är så jäkla skönt att nu få vara som alla andra och se Fredag som sista dagen innan helg. Ledig helg! Jag kommer nog uppskatta Fredagar lite extra bra länge! Men de är väl bara bra .. ?:)

Denna Fredag ska bli bra. Nu hämtar Sandra snart upp mig och vi tar sikte på skolan. Vi ska hänga i biblioteket och plugga hela förmiddagen. Sen ska vi ha lunch-date innan de är dags för föreläsning. Hade fått mail av våran flum-lärare "Glöm inte dagens föreläsning, den föreläsningen är något utöver det vanliga.. " Helt ärligt tror jag denna föreläsning är skit eftersom människan som skrev detta mail faktiskt tycker att ledarskap är kul, hur man nu kan tycka de .. ? Nåväl, de visar sig..

Sen blir de till att gå ut å käka med de bästa och sen blir de Jägarna 2 :D

Kan bli hur bra som helst!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0