FREDAG!

De är så jävla underbart att få ha Fredags-känslan igen. Att alltid få helg, ledig helg!! Och även om jag ibland måste plugga på helgerna så är de inte alls samma sak. Och i helgen behöver jag inte ens plugga, om jag inte känner för de..

Förkylningen håller sig kvar. Vaknade 05.30 av host-attack av värre sorten. Tårarna bara rann för att jag hostade så mycket och jag höll nästan på att spy :/ Pallrade mig upp och tog hostmedicin och efter ett tag lyckades jag somna om, när hostan gett med sig lite..

Ska snart iväg till skolan för en föreläsning. Ledarskap, "jippi" (fy). De säger väl trots allt rätt mycke att jag somnat till en stund på en sån föreläsning, tråkiga!!

Efter skolan så ska jag till Mörner och Freddi. Tror Elin och Tobbe kommer också. Så blir de lite mat och vin. Ser fram emot att få träffa dessa människor ikväll !!!

Och gissa om jag är taggad för imorgon?!
Dom kommer dock få acceptera att jag är snorunge..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0