Fullt upp!

Ursäkta att jag är helt galet dålig på att skriva här men jag har verkligen inte tid. De är helt galet va de är fullt upp helatiden!!

Igår var de plugg i skolan 8.30-16.30 (med ett antal pauser), teorireflektion 4 som är den sista är nu inskickad!! Sen var de hemligt möte och när jag kl19 var tillbaka i Tierp skulle jag till mamma och pappa för att käka och sen hem för att packa väskan inför idag.

Denna dag blir lika händelserik. Först blir de föreläsning i extern redovisning (alldeless för trött för de egentligen), sen är de lunch/möte med min grupp i ledarskap för lite planering inför grupparbeten. Och inte nog med de, efter de skall jag och Tommy ta oss in till stan och möta upp ett företag som jobbar med redovisning som nu ska bjuda 15 studenter på en företagskväll. Alborgen och middag. Tror de kommer bli galet roligt. Men helvete vad trött jag kommer vara ikväll!!

Nej nu lär jag rusa !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0