Helgen

Nu är de Söndagkväll igen, de var den helgen de. Men de känns dock inte så tungt att den är slut, jag gillar skolan!

Helgen skulle man kunna sammanfatta i ett enda ord känns de som, PLUGG! Har pluggat som sjutton och nu när jag lagt in verifikationer för ett år i bokföringsprogrammet så fungerar inte en liten detalj i programmet så jag är rädd att jag lär göra om allt. HELVETE! Ska ta med datorn till skolan imorgon och be någon titta på felet.

Fast jag ljög lite, för igår roade jag mig på kvällen. Jag var till Mörner och Freddi och dom bjöd på mat. Smaskens! Sen drack vi lite vin sådär. Ett nytt rödvin som var galet gott. Kan hända att de lär smakas även nästa helg känner jag!

Nu ska jag återgå till att mysa i soffan framför en film..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0