Höst-rusk

Oj vad hösten kommit nu. Regn, rusk och blåst. Tror inte att jag gillar detta. Jag gillar inte regn! Det enda positiva är att man nu kan börja tända ljus igen och gosa med duntofflorna..

Ska strax iväg mot skolan man drar mig för att gå ut. Idag står extern redovisning på schemat och de ska bli riktigt roligt. Fast jag har en känsla av att svårighetsgraden kommer öka lite idag.. Och jag kommer formodligen sitta där i den tysta salen och nysa, snora och hosta. De är så jobbigt. Tss..

Mitt öga är helt stört också. De rycker i de typ undre ögonlocket, i kanten precis mot ögat. Och de här är tredje dagen som de gör de. Sjukt störande!!

Nej jag lär väl bita i de sura äpplet och pallra mig ut i regnet..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0