Kan de vara så.. ?

Jag börjar misstänka att jag läser tidernas tråkigaste bok. Boken vi använder i ledarskap. Och är den inte tråkigast så är det den mest värdelösa boken genom tiderna. Jag ska i denna reflektion skriva om författarens bild av ett bra ledarskap och de skulle tydligen framgå i kap 10 (de gör det inte!!) och sen genomgående i boken (vart då?!) Nu har jag skummat igenom boken och markerat varje ställe där de står något med "jag". Människan är galet dålig på att få fram vem som säger vad så jag har ingen aning om vad som är hans tankar. Skit bok!!!

Sen kanske de är så att jag läser lite slarvigt eftersom texten är sååååå tråkig!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0