"Ledig" Tisdag

Idag är de "ledig" dag, dvs fri från föreläsningar. Vi har konstaterat att man väl nästan aldrig är ledig som studerande utan är de ingen föreläsning lär man plugga hemma. Nåväl, jag tog mig i kragen och ställde klockan, gick upp skapligt och började skriva på min teorireflektion. Snälla Annie skickade sina gamla teorireflektioner till mig så att jag kunde se på ett ungefär hur dom vill ha dom, eftersom vi inte fått någon direkt info om de, och de gick såå mycket lättare att skriva nu faktiskt. Även om de fortfarande är sjukt tråkigt !

Men förövrigt då.. Jo jag är fortfarande sjukt glad och har lite svårt att smälta vissa händelser i mitt liv. Haha. Drömde om detta inatt till och med. Detta får mig att le. Och livet som student får mig att le. GAH, de är najs!

Nu ska jag äta lunch och kolla om Fredrica vill ses en stund :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0