Måndag och ...

.. strax påväg mot skolan. Blir lite plugg i biblioteket innan de är övningstillfälle inför praktikfall. Ska bli spännande att se vad dom ska gå igenom eftersom de ska vara inlämnat på Torsdag och jag inte fick svar på vad de skulle gå igenom när jag mailade och frågade. Menmen, en liten mäklarfågel viskade i mitt öra att de är värt att gå på :)

Blir en kort dag i skolan idag, känns rätt skönt att komma hem tidigt. Men lär börja med teorireflektion 4 idag. Självklart är denna ännu svårare än de tidigare. BLÄÄ!! Men de är den sista så de är väl bara att bita ihop..

Och oturligt nog så är min hosta tillbaka.. På ett riktigt jobbigt sätt! :(

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0