Min lilla bubbla

Imorse var det allt annat än kul att vakna. Dunder förkyld sådär att man är som i en bubbla. Lock för öronen och huvudet känns helt konstigt. Inte ashärligt direkt!! De var även lite tufft att sitta på föreläsning idag, huvudvärken tog över liksom. Ah nej, nu måste jag bli frisk !!!

Jag och Sandra slog på stort och testade gotti-gott maskinerna i skolan idag. Finns massa olika kaffe sorter och ... MILKSHAKE. Så vi drog en varsin vanilj milkshake, de sägs att de är bra mot förkylningar liksom ;) Tss.

Ikväll blir de slöar kväll i hopp om att bli bättre, ska nog bara läsa några få sidor i extern redovisning. Snacka om att de är full upp när man är student, massa uppgifter och sånna saker.

Nåväl.. nu ska jag sippa vidare på mitt te.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0