Nu kör vi!

Nu är jag redo att åka till Gävle! Skulle åka 17.56 men när jag skulle kolla en extra gång "bara för att" så upptäckte jag att de går ju inte ens. Tur att jag kollade! Så nu blir de Gävle lite tidigare och jag får vara en av de första på festen, dvs jag kommer inte missa en enda rolig stund. Yeey!

Jag är galet taggad! Och efterfesten på donken ska bli grym!! Eftersom jag lovat att om de står mellan donken och tåget (som förra helgen) så blir de donken denna helg. En bäddsoffa står reda ifall att nu. Snacka om härligt folk som skickar " ska jag bädda ut bäddsoffan åt dig? ". Och då är inte de ens en av dom som är med i efterfest på donken planerna. Äej, jag giller läget! Plus att jag börjar känna mig friskare. de är nog för att jag träffade Fredrica igår!! <3



Nej nu lär jag dra!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0