Plugg-Söndag

Idag satsar jag stenhårt på att få undan massa plugg. Har suttit hela förmiddagen med extern redovisning. Och de tycker jag faktiskt är intressant och kul så de går helt okej. Även om de är rätt tungt att sitta och nöta igenom 132 sidor med lagar, regler, normer och sånt. Nu är de endast 20 sidor kvar sen blir de till att sitta med övningar. Och efter de kommer de tråkiga Ledarskap. BLÄ! Har dock fått lite stöd från en av fogdarna så de känns liite bättre. Bara jag kan argumentera för min sak och har hänvisat till mina källor ska de tydligen gå bra. Alltså behöver jag bara hitta något att hänvisa till i de extremt tråkiga böckerna.. Hmm..

Förövrigt så gillar jag mitt liv jävligt mycke just nu..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0