Pluggplugg

Nu är jag nästan klar med alla uppgifter som ska göras innan Måndagens föreläsning. 1 1/2 (kort!!) uppgift kvar och ca 30 sidor att läsa. Hur bra som helst!! Sen har jag dock en ny reflektion att skriva men den ska in nästa Fredag så jag ligger ändå bra till. De känns bra att kunna satsa på att endast ha kul i helgen!! :)

Men.. min rygg gör ONT! Vet inte om de är allt pluggande som gjort de eller om de är förkylningen kanske. Tror nästan på de sist nämnda. Blää.. Ilar i svanken :(

Haft fin besök ikväll också. Johannes har varit här och hälsat på! Och jag är glad för jag har fått gamla bilder av honom, mina försvann ju när hårddisken krashade. Så några är tillbaka iaf :)

Nej nu ska jag slappa!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0