Slut som artist

Nu är jag hemma efter en lååång dag. Precis dragit på mig min onepiece och bara myser.. Lär dock rycka upp mig och fika något att äta.

Hunnit med en massa idag! Var på skolan 08.20 och började fiffla med en kopiator, fattade tillslut hur den fungerade och drog ut en massa konteringsrutor. Förde in alla affärshändelser i praktikfall 1 i dessa rutor sen vilket var en hel del. 1 års bokföring så att säga. Nu ska de bara läggas in i datorn. Sen tog jag ut fakta och skrev nästan klart hela teorireflektion 3. Galet nöjd! Gick sedan till NV för litet hemlig möte. Känns sjukt bra! Sen blev de möte nr två, sexmästerimöte med massa info om höstens alla fester. Och sen... hemfärd!!

Nej nu kurrar magen!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0