Tältrivning

Nu är tältet vid Nya vall rivet!! Åkte in till Gävle imorse för att hjälpa till eftersom vi får poäng till laget för varje nolla som var där. Vi var totalt endast 7 nollor som hjälpte till, 5 var från mitt lag. Så jävla bra med poäng till oss!! Dock var rivningen sådär. Jag hade städ-uppdrag, dvs plocka finpar, glas, skräp, snus, krossade julgranskulor och sånt runt och i tältområdet. Gick med en systemkasse på handen och plockade upp allt. De var sjukt mycket skit och VIDRIGT mycket snus att plocka upp. Men de var ändå lite roligt eftersom de roligaste nollorna från mitt lag var där. Vi gjorde jobbet roligt så att säga. Plus att ÖF var extremt nöjda med oss..

Sen åkte jag lite snabbt till Valbo, köpte ett pannband på H&M och lämnade tillbaka en klädstång på IKEA. Åkte hem och till banken för att sätta in mina csn pengar på kontot. De blev sedan lite fika hos mamma och pappa eftersom jag knappt träffat dom den senaste tiden.

Hela eftermiddagen har spenderats vid skrivbordet. Börjat leta upp lite svar på frågor men de var så tråkigt så bytte till extern redovisning som jag just nu tycker är askul. Suttit och gjort olika rapporter och bokfört nu på kvällen. Ska fortsätta med de imorgon.


Men nu lär jag dricka te så hostan kanske ger sig lite, plus måla naglarna inför morgondagens finsittning :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0