Ullared

Nu är höstens resa till Ullared över. Känns alltid lite tråkigt när de är över. Men vi har som vanligt haft mycket roligt och shoppat hur mycket som helst :) Jag är så nöjd för jag höll min budget och känner att jag köpt massa bra saker, inga kläder som känns sådär utan bara toppen saker helt enkelt. Även köpt två onepiece! Hihi.

Nej men de är väl ingen idé att skriva allt jag handlat, de är liksom lite för mycket. Men nöjd är jag!

De dryga med resan var igår, jag såg att netonnet hade bra pris på iphone och kände "ska jag slå till?". Jag velade bra länge och mådde allmänt dåligt över beslutsångesten men tillslut gick jag till butiken och kassan och sa att jag ville köpa en. Och så gick de inte.. Tror ni jag blev sur eller ?!

Nåväl. Nu är jag hemma och jag är glad..
Lite tråkigt att jag måste plugga istället för att pyssla med allt nytt..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0